Preparem adequadament els/les joves per a l’ocupació? Coneix la nostra opinió!

Les polítiques públiques impulsades són adequades a les necessitats dels i les joves d’avui dia? La formació té el mateix valor que fa 10 anys? Hem tingut en compte el canvi de paradigma cap a allò global i tecnològic en pensar en l’accés al treball dels i les joves?

Vine i coneix la nostra opinió!

Des de Fundació Èxit hem posat en marxa un procés de reflexió per questionar-nos com estem actuant les ONG en la preparació dels i les joves davant d’un mercat laboral que està canviant radicalment. A Fundació Èxit tenim com a objectiu dissenyar un projecte a partir d’aquest procés de reflexió, però obrint el procés per a que altres entitats del tercer sector i administracions puguin també aprofitar les conclusions. El projecte s’ha estructurat al voltant de quatre àmbits, per a cada àmbit hem realitzat workshops on diferents agents socials y joves han debatit i fet propostes sobre els quatre àmbits, hem volgut donar la veu protagonista als i les joves en tot el procés. El dijous 3 de novembre començarem un cicle de conferències on presentarem les conclusions:

Totes les conferències tindran lloc a la sala d’actes del Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona), de 9 a 12h.

I el 12 de diciembre celebrarem la sessió de tancament del cicle de 10:30h a 12hInscriu-te aquí.

La inscripció es pot formalitzar a l’enllaç de cada conferència. Per a més informació podeu contactar amb info@fundacionexit.org