Avis legal

El responsable d’aquesta pàgina web és la Fundació Èxit (en endavant, Èxit), amb C.I.F. G-62203047, i domicili social en el carrer Pelai, 44, 08001, Barcelona (Espanya).

Èxit es troba inscrita en el Registre de Fundacions del Ministeri de Sanitat i Política Social  amb el número 08-0391.

Si desitges posar-te en contacte amb el responsable del web pots fer-ho a través dels següents mitjans:

Per correu electrònic, a l’adreça: info@fundacionexit.org

Per correu postal, a la direcció: C/ Pelai, 44, 08001, Barcelona.

Per telèfon, en el número: 93 231 99 57 (amb el prefix 34 per trucades des de fora d’Espanya)

Aquest web ha estat creat per difondre les activitats d’Èxit. El fet de visitar-la o completar algun dels formularis que es poden trobar en ella no implica iniciar cap relació contractual amb la citada fundació.

Els diferents elements d’aquesta pàgina, i el lloc Web com a conjunt, estan protegits per la normativa espanyola sobre propietat intel·lectual i industrial.

Les marques, noms comercials o signes distintius que apareixen en el lloc Web  són propietat d’Èxit o de terceres entitats, que permeten a Èxit la seva utilització.

No és permesa la reproducció total o parcial del web i dels elements que l’integren, llevat que es realitzi amb  autorització escrita d’Èxit.

Èxit no assumeix cap responsabilitat en relació a:

Els danys que puguin produir-se en els equipes dels usuaris com a  conseqüència de la seva navegació per la pàgina Web, incloent, en el seu  cas, els danys produïts per virus informàtics.

Els errors de  funcionament del web.

Els enllaços facilitats a llocs de tercers.