Col·labora

Fes una donació

Dóna de forma puntual o fes-te soci i ajuda’ns a millorar l’ocupabilitat de més joves.

Dóna

Contracta un jove

Contractant un jove, dónes una oportunitat laboral a aquells que més barreres d’accés al mercat laboral tenen.

Voluntariat Corporatiu

Involucra els empleats de la teva empresa en una acció solidària concreta en contacte directe amb els joves, durant un temps limitat i amb uns resultats mesurables.

Productes i serveis

Si vols donar-nos productes o oferir serveis professionals gratuïts, posa’t en contacte amb nosaltres. Aquest tipus de col·laboració ens permet reduir despeses i destinar més fons a la nostra missió.

Esdeveniments Solidaris

Tens intenció d’organitzar un concert i vols que sigui solidari? Vols donar a conèixer a la Fundació Èxit en una reunió d’accionistes? … T’ajudem a dissenyar, comunicar i posar-lo en marxa.

Dóna el teu temps

Ets una persona solidària, compromesa i amb iniciativa que vol lluitar contra l’atur juvenil? Et convidem a unir-te al nostre equip i ens ajudis a millorar l’ocupabilitat dels joves Èxit.

Informa’t

Repte solidari Èxit

Crea el teu repte a migranodearena, plataforma de crowdfunding solidari que et permet crear un repte i compartir-lo amb tots els teus amics, familiars, companys de feina… Junts podeu crear oportunitats de futur!

Crear repte

Col·laboració Low Cost

Fes-te amic de la Fundació Èxit a Teaming i col·labora amb nosaltres amb 1€ al mes. Fes del teu donatiu “low cost” quelcom molt gran. Perquè tot suma!

Fes-te amic

Per què col·laborar amb Èxit?

Perquè la taxa d’atur juvenil actual és del 55,06% per a joves menors de 25 anys (75,16% per a joves entre 16 a 19 anys i 51,09% per a joves entre 20 a 24 anys). Perquè la taxa de fracàs escolar actual és del 25%. Perquè la teva empresa és una empresa socialment responsable compromesa amb la lluita contra l’atur juvenil. Perquè 2 de cada 3 treballadors prefereixen treballar en una empresa socialment responsable.

Perquè la teva empresa es preocupa pels seus treballadors i per tenir un bon ambient laboral. Perquè la teva empresa apostarà pel talent i la creació de valor compartit. Perquè la teva empresa guanyarà en solidaritat i compromís amb l’entorn. Perquè la teva empresa fomentarà el networking entre els seus empleats i també amb empleats d’altres empreses. Perquè la teva empresa es beneficiarà d’avantatges fiscals.

Perquè aquests joves es mereixen una oportunitat laboral.

Beneficis fiscals

Per a persones jurídiques

A més d’involucrar-se en una iniciativa de Responsabilitat Social Corporativa amb la que es millorarà l’ocupabilitat de joves en risc d’exclusió social i fracàs escolar, la teva empresa es beneficiarà d’avantatges a nivell fiscal. La Fundació Èxit és una entitat no lucrativa acollida a la Llei 49/2002, del 23 de desembre, que regula el règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge. Fent un donatiu, i amb la reforma aplicada des de 2015, la teva empresa obtindrà una deducció del 35% en les donacions puntuals i del 37,5% en les donacions plurianuals (compromís mínim de tres anys) i del 40% a partir del 2016, a la quota íntegra de l’Impost de Societats, amb un límit del 10% sobre la base imposable.

Per a persones físiques

A més de lluitar contra l’atur juvenil millorant l’ocupabilitat de joves en risc d’exclusió social, col·laborant amb la Fundació Èxit obtindràs beneficis fiscals. La Fundació Èxit és una entitat no lucrativa acollida a la Llei 49/2002, del 23 de desembre, que regula el règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge. Fent un donatiu, podràs deduir el 50% de la quota íntegra del donatiu a la teva declaració de l’IRPF (el límit d’aquesta deducció no podrà excedir del 10% de la base liquidable) per als primers 150 euros, del 27,50% per als següents i del 32,50% si col·labores durant tres anys amb nosaltres.

Reuneix-te amb nosaltres

info@fundacionexit.org