Política de Privacitat

El simple fet de navegar per aquest web no suposa la recollida de cap dada de caràcter personal.

Només es recullen de caràcter personal quan l’usuari completa algun dels formularis inclosos en el web o, voluntàriament, es posa en contacte amb nosaltres.

Les dades facilitades per l’usuari en aquests casos, s’inclouen en un fitxer inscrit en el Registre General de Protecció de Dades i responsabilitat de la Fundació Èxit, amb domicili social en c/ Pelai, 44, 08001 Barcelona.

La finalitat del tractament és gestionar les dades necessàries per fer efectiva la seva col·laboració amb la fundació i/o atendre la petició plantejada.

Les dades que es sol·liciten a l’usuari en els formularis de recollida tindran caràcter obligatori llevat que s’indiqui el contrari en el formulari corresponent. En el cas que l’usuari no els faciliti, no podrà atendre’s la seva sol·licitud.

El titular de les dades personals podrà exercir els seus drets d’Accés, Rectificación, Cancel·lació i Oposición a la direcció anteriorment indicada.