Dia a dia

Congrés Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu

El proper dimarts 21 d’octubre Nacho Sequeira, Director de la Fundació Exit, participarà com a ponent al I Congrés Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu.

Parlarà sobre “Com el voluntariat pot ajudar per a la empleabilitat” amb l’Ana Millán (Directora General de la Fundació Accenture), en Pedro León y Francia (Director de la Fundació KPMG), l’Esther Clemente (Directora de Gestió del Canvi i Integració d’Endesa) i l’Elena Leal (Directora de Marketing i Comunicació de RRHH al Banc Santander).

El I Congrés Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu, que se celebrarà

a Barcelona els dies 21 i 22 d’octubre, és una trobada entre empreses, ONG i institucions públiques d’ambdós costats de l’Atlàntic per debatre i avançar les línies de desenvolupament del voluntariat corporatiu en els propers anys.

Tres seus —Mèxic DF, Bogotà i Barcelona—, activitats presencials a més de 10 països i sis grups internacionals de treball online marcaran l’agenda del voluntariat corporatiu durant aquest 2014. Inscriu-t’hi aquí!

Fundación Exit Voluntariado Corporativo Inserción Laboral Empleabilidad Responsabilidad Social Corporativa