¡La teva empresa té la #claud'accés que pot obrir un món ple d'oportunitats als joves!

Converteix-te en #empresaPASSWORK

A Fundació Exit hem engegat un nou projecte amb Fundació Adsis dins el marc de la Garantia Juvenil amb el recolzament del Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya. Hem escollit com a nom del projecte PASSWORK perquè volem donar als joves la #claud’accés al mercat laboral.

Ja tenim els nostres 150 primers alumnes i els agradaria poder explicar-te com la teva empresa es pot convertir en una #empresaPASSWORK ajudant-los en els seus processos de formació e inserció.

T’animem a assistir el proper divendres 20 de maig a una de les tres franges horàries en les que farem la presentació del projecte. A cadascuna de les sessions, comptarem amb el testimoni de joves que t’explicaran en primera persona com els pots ajudar.

També els acompanyaran persones que ja han participat com a voluntàries dels projectes de Fundació Èxit que de ben segur et podran aconsellar a l’hora de pensar com involucrar-vos com a empresa. En concret, Isabel Buesa (DG Endesa Catalunya), Maria Gaspart (Directora Atiram Hotels), Susanna Gallen (DRRHH Diesel) i Karina Montaña (INDRA).

Si us plau, confirma la teva assistència fent click aquí

T’esperem al c/Escultors Claperós, 36, baixos (entrada per c/Coronel Sanfeliu)

Està al costat Plaça de les Glòries (veure a google maps)