Dia a dia

Curs d’educació financera

Des de l’any 2010, la Fundació Barclays col·labora amb la Fundació Èxit. Aquest curs 2013-2014, la Fundació Barclays ha donat suport al Projecte eDuo que té com a objectiu principal augmentar les possibilitats d’èxit i la capacitació tècnica-pràctica dels joves que han decidit apostar per la seva formació i preparació per a l’accés al mercat laboral.

En aquest projecte els joves combinen la seva formació en el centre educatiu amb la seva formació a l’empresa a través d’unes pràctiques becades que encaixen en les polítiques impulsades per la Formació Dual. A més, en el marc d’aquesta col·laboració, voluntaris corporatius de la Fundació Barclays han donat un curs d’educació financera adreçat a aquests joves. El passat dimecres i dijous, 8 joves a Madrid i 8 joves a Barcelona, van assistir a aquesta sessió formativa impartida per Fermín García i José Luis Muñoz (voluntaris corporatius de Barclays) en la que es van tractar continguts que els joves van valorar molt útils.
Des de l’extracte bancari a la targeta de crèdit …. van treballar en grup continguts financers bàsics per desenvolupar-se en la seva vida diària.

Des de la Fundació Èxit, volem agrair a la Fundació Barclays i als seus voluntaris corporatius el seu compromís.