Dia a dia

Formació a Mida a Carrefour

El passat dimarts 14 d’octubre, 30 joves seleccionats a la Formació a Mida del Projecte Yob van incorporar-se a diferents centres Carrefour de Barcelona i Madrid. A més, l’empresa va contractar directament altres 4 joves que participaven en aquest procés de selecció.

Durant els pròxims dos mesos, aquests joves realitzaran unes pràctiques formatives en funcions de reposició (seccions basar, tèxtil i alimentació) i auxiliar de caixa.

Aquesta experiència els permetrà conèixer el mercat laboral, formar-se d’una manera teòrico-pràctica dins de l’empresa, facilitar la seva inserció i millorar el seu CV amb una experiència significativa.

Al seu torn, aquest projecte proporcionarà a l’empresa la possibilitat d’aconseguir treballadors formats a mida i motivats, i oferir un projecte de RSC en el qual hi participen els seus empleats.

Des de 2012, Carrefour col·labora amb la Formació a Mida i ja ha format 79 joves i n’ha contractat 43. A Fundació Exit volem donar les gràcies a Carrefour pel seu recolzament, compromís, implicació i confiança.

Proyecto Yob Fundación Exit Formación a medida Responsabilidad Social Corporativa Voluntariado Corporativo Empleabilidad Inserción laboral Formación Selección Contratación