Història de la Fundació Èxit

Picture

Relleu a la presidència: Rafael Vilasanjuan és nomenat president de l'organització.
Primer conveni d'FP Dual Oficial per a joves en risc d'exclusió social a la Comunitat de Madrid.

Picture

Llançament del Projecte PASSWORK en col·laboració amb la Fundació Adsis.

Picture

Celebració del 15è Aniversari.
1a experiència Internacional del Projecte Coach a Llatinoamèrica.

Picture

Relleu a la presidència: John de Zuleta és nomenat president de l'organització i Salvador Mas de Xaxàs president d'honor.
1r Experiència Internacional del Projecte Coach a Tànger i Casablanca.
Primer conveni de Formació Professional Dual per a joves en risc d'abandonament escolar a Catalunya on participa una entitat social.

Inici del Projecte Yob.
El Projecte Coach és seleccionat com el millor projecte europeu de Voluntariat (Programa VERSO).

Picture

Implementació del pla estratègic 2012-15 i Premio Cinco Días a la Iniciativa Empresarial més innovadora.

Picture

Celebració del 10è Aniversari amb la presentació del llibre “Juntos Somos Futuro”.

Picture

Premi Impulsa de la Fundació Princesa de Girona, 2010.
Premi Mercè Conesa a la millor iniciativa Solidària dels “Premis El Català de l’any” organitzat per El Periódico.

Picture

Naixement del Projecte eDuo.

Picture

Llançament del Projecte Coach a Madrid.
Seleccionats per l'ONU com una de les 85 ONG i Fundacions més fiables.

Picture

Escollits com una de les ONG promotores del programa Incorpora de l'Obra Social "la Caixa".
Inici de l'activitat a Madrid.

Picture

Nomenament de Nacho Sequeira com a director de la fundació.

Picture

Celebració del primer esdeveniment dirigit al món empresarial.

Picture

Creació de la Fundació Èxit.

Picture

Voluntariat de Salvador Mas de Xaxàs a la Fundació Escó.