Missió, visió i valors

La missió de Fundació Èxit és inserir joves en risc d’exclusió social en el món laboral, a través de projectes formatius innovadors que aportin valor afegit a les empreses i potenciïn el treball en xarxa.

La nostra visió és aconseguir, mitjançant la rèplica i l’augment de l’impacte dels nostres projectes, que les empreses incloguin dins de la seva estratègia empresarial la formació i inserció laboral de joves en risc d’exclusió social.

Els nostres valors:

• Confiança en els joves
  • Igualtat d’oportunitats
  • Innovació
  • Professionalitat
  • Treball en xarxa
  • Pont entre el món empresarial
    i el món social
  • Sostenibilitat