Dia a dia

Nou col·laborador Èxit

Montpelier Foundation, ONG registrada al Regne Unit, inicia la seva col·laboració amb la Fundació Èxit per millorar l’ocupabilitat de joves en risc d’exclusió social i fracàs escolar.

Montpelier Foundation i la Fundació Èxit signen un conveni de col·laboració a través del qual les dues entitats s’uneixen per millorar l’ocupabilitat de joves en risc d’exclusió social i fracàs escolar.

Montpelier Foundation, fundació sense ànim de lucre registrada al Regne Unit, dóna suport a ONG i a emprenedoria social a les àrees d’educació i suport al sosteniment en diferents països: Bolívia, Cambodja, Colòmbia, Estats Units, Anglaterra, Laos, Mèxic, Nepal, Pakistan, Perú i Kenya.

Amb l’objectiu de donar suport a una iniciativa al nostre país, Montpelier Foundation ha escollit el Projecte Yob de la Fundació Èxit amb el que col·laborarà durant els propers tres anys a través d’un sistema innovador de matching amb empreses i altres entitats finançadores: per cada nova empresa participant i/o nou finançador de la Formació a Mida, Montpelier Foundation, doblarà l’aportació.

¡Des de Fundació Èxit volem agrair la seva confiança i compromís!