Dia a dia

Projecte Coach al Marroc!

Dins del marc del projecte Alliance Emploi promogut per la Unió Europea i liderat pel Casal dels Infants, comencen avui les primeres edicions del Projecte Coach al Marroc.

La iniciativa Alliance Emploi té com a objectiu millorar l’ocupabilitat dels joves a partir d’una formació que s’ajusta a les necessitats del mercat laboral a Tànger i Casablanca. Per aquest motiu, estem treballant amb el perfil professional de venedor polivalent/atenció al públic.

Per a la Fundació Èxit es tracta de la primera experiència de rèplica internacional del Projecte Coach i de la Formació a Mida en el que treballem conjuntament amb les organitzacions: Casal dels Infants, AMSAS, UNFM i CGEM.

El Casal dels Infants dirigeix ​​el projecte i s’encarrega de la coordinació, seguiment, avaluació i difusió.

Les associacions AMSAS i UNFM garanteixen la captació, l’acompanyament, la formació i seguiment dels joves.

La CGME ofereix la participació empresarial en el projecte i dóna suport al model de difusió.

Finalment, la Fundació Èxit ofereix la seva experiència transferint la metodologia i actua com assessoria i consultoria.

En aquest projecte estan participant 40 joves a Tànger i 40 a Casablanca. D’aquests està previst que 10 joves per ciutat facin la Formació a Mida en empresa i 20 joves per ciutat facin el Projecte Coach.