Dia a dia

Programa Incorpora

1579 joves atesos, 475 joves inserits, 837 empreses visitades i 222 empreses contractants. Aquest és el treball realitzat a la Fundació Exit a través del Programa Incorpora d’Obra Social “la Caixa”.

Des de 2008, Fundació Exit participa a Incorpora de “la Caixa”, un programa d’intermediació laboral que té com a objectiu facilitar la integració laboral a persones en perill d’exclusió social.

Aquesta iniciativa es caracteritza per combinar de forma òptima les necessitats del teixit social i empresarial, per assegurar l’èxit en la inserció de diferents col·lectius (en el cas de la Fundació Exit, joves de 16 a 21 anys en perill d’exclusió social i fracàs escolar, a Barcelona i Madrid).

Per aconseguir-ho, s’ha desenvolupat un model en xarxa d’entitats, i una xarxa

solidària d’empreses en el marc de la responsabilitat social empresarial. D’aquesta manera, empreses i entitats treballem junts amb un objectiu comú.

Mitjançant aquesta xarxa, Incorpora ofereix un servei integral gratuït per a l’empresa a través de tècnics d’inserció laboral de les entitats que li proporcionen tot l’assessorament necessari i ple recolzament a totes les fases del procés: des de la selecció fins a la completa integració al lloc de treball.

Els bons resultats aconseguits ens animen a seguir treballant per arribar a més joves, aconseguir més insercions i ampliar la xarxa d’ empreses.