Dia a dia

Hamburguesa del mes

Has tastat les millors hamburgueses de Barcelona? Fes-ho i col·laboraràs d’una manera diferent i saborosa amb la Fundació Èxit i els seus projectes Coach, eDuo i Yob!

D’abril a juny, els restaurants Kiosko Burger , Bacoa Universitat i Little Bacoa col·laboren amb els projectes de la Fundació Èxit a través de la iniciativa “L’Hamburguesa del mes” que consisteix en una aportació econòmica equivalent al 10% dels beneficis de la venda d’aquesta hamburguesa durant aquest període.
RESTAURANT BACOA UNIVERSITAT: Ronda Universitat, 31 – Barcelona
RESTAURANT KIOSKO BURGER: Marquès de l’argentera, 1bis – Barcelona