Som transparents

Des dels seus inicis, la Fundació Èxit sempre ha apostat per la transparència

i la rendició de comptes.

Auditoria de comptes

Un any més, els comptes anuals de la Fundació Èxit ha estat auditada per Auren Consultoría i aprovades pel Patronat de l’entitat.

A continuació, pots accedir als Informes d’Auditoria de Comptes dels 3 darrers anys.

Auditoria de qualitat
ISO 9001:2008

Un any més, LGAI Technological Center certifica que el sistema de qualitat de la Fundació Èxit és conforme amb els requisits de la norma ISO 9001:2008.

VEURE CERTIFICAT

Informe de Transparència i Bones Pràctiques

Des de l’any 2008, la Fundació Èxit és auditada per la Fundación Lealtad complint sempre amb els nou Principis de Transparència i Bones Pràctiques.

VEURE INFORME

Estatuts
Fundació Èxit

En el nostre compromís amb la transparència, adjuntem les regles internes de gestió i els càrrecs dels màxims òrgans de govern de l’entitat.

VEURE ESTATUTS