Estem contractant!

Vols ser Tècnic/a junior de l’àrea administrativa?

Fundació Èxit té com a missió la inserció laboral de joves en risc d’exclusió social a través de projectes formatius innovadors que aporten valor a les empreses i potencien el treball en xarxa.

Si t’identifiques amb els nostres valors, no ho dubtis i uneix-te al nostre equip.

Busquem un/a suport administratiu per la nostra oficina de Barcelona.

Funcions i tasques:
  • De secretariat (agenda, esdeveniments, viatges de responsables d’àrea / projecte).
  • Preparació de la documentació per auditories econòmiques i de transparència.
  • Administratives diverses (atenció telefònica, gestió entrada a l’oficina, gestió d’agendes, compra de material, arxiu de documentació, gestió de viatges, allotjaments, trucades a alumnis Èxit, missatgeria …).
  • Seguiment de fulls de càlcul per a control de gestió econòmica (control de caixa, nòmines, seguretat social …).
  • Buscar i sintetitzar informació sobre els objectius encomanats.
  • Processar tot tipus de documents, tant en format tradicional (paper) com electrònic.
  • Gestió d’assegurances de l’entitat i projectes.
  • Presentació de subvencions i col·laboracions.
  • Tasques burocràtiques (realitzar tràmits bancaris i / o relacionats amb l’administració pública).
  • Manteniment de l’oficina i temes informàtics.
  • Suport en la gestió d’esdeveniments, en aspectes logístics i de costos.
  • Trucades a alumnis Èxit.
  • Gestió de base de dades vinculada a l’activitat de la fundació.
Formació, competències i experiència necessària:
  • Idiomes: castellà / català parlat i escrit i anglès valorable.
  • Nivell informàtic d’usuari paquet office, excepte Excel nivell avançat.
  • Ordre, sistematització en el treball, perseverança.
  • Resolutiva.
  • Adaptació al canvi.
Condicions:
  • Edat requerida: Fins a 30 anys
  • Categoria: Tècnic/a junior àrea administrativa
  • Tipus de contracte: en pràctiques
  • Requisit: Imprescindible estar a l’atur
  • Jornada: 6 mesos
  • Lloc de treball: Barcelona

Si estàs interessat/ada, envia el teu CV a: veronicatort@fundacionexit.org

Data límit de presentació de candidatures: 20 de novembre.

Oferta laboral enmarcada dins de la convocatòria de Plans d’Ocupació del SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya), que té com a objectiu incentivar la contractació laboral en pràctiques de joves, beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, amb formació i per tal de millorar la seva ocupabilitat amb l’adquisició d’aptituds i competències, de manera que sigui possible la seva incorporació al mercat laboral de manera estable.