Premis i reconeixements

XII Edi­ció Pre­mis “Ciu­da­da­nos 2013”

La Fun­da­ció Èxit guardonada en la XII Edi­ció Pre­mis “Ciu­da­da­nos 2013” en reco­neixement a la inno­va­ció social en projectes dirigits a la inserció sociolaboral de joves en risc d’exclusió.

Amb l’objectiu de difondre valors, les organitzacions sense ànim de lucre “Premios CIUDADANOS” i “FORUM DEBATE CIUDADANO” convoquen de manera periòdica, des de fa ja 10 anys, els Premis “Ciudadanos” per reconèixer projectes, institucions i trajectòries.

Es tracta d’un guardó atorgat pels ciutadans que, mitjançant el lliurament d’aquests Premis, volen expressar el seu agraïment a les persones o institucions que durant l’any es van comprometre amb el seu esforç i dedicació en projectes de suport i solidaritat amb els ciutadans en l’àmbit nacional i internacional.

Aquest any, la Fundació Èxit ha rebut un Premi “Ciudadanos” en reconeixement a la innovació social en projectes per a la inserció sociolaboral de joves en risc d’exclusió que aporten valor afegit a les empreses i potencien el treball en xarxa.

A la fotografia: Àngels Alcazar, Directora de Projectes d’Iberdrola, lliura el premi a Salvador Mas de Xaxás, president i fundador de la Fundació Èxit.